poniedziałek, 3 lutego 2014

Stosik stycznowy

Witam Was serdecznie !
Dziś chciałabym przedstawić moje styczniowe zbiory, chyba sama nie zdawałam sobie sprawy, że jest tego aż tak wiele. I w tym miejscu od razu snuje postanowienie - to będzie ostatni stosik na najbliższe 3-4 miesiące. Jedyną sytuacją kiedy się złamie będzie publikacja trzeciej części z serii Dotyku Julii ;) Jest to przede wszystkim spowodowane tym, że skończyło mi się miejsce na półkach, a więc trzeba zakupić nową biblioteczkę. Mam też kilka innych goniących mnie wydatków dlatego takowe postanowienie. No i trzeba się też trochę opanować! Teraz będzie czytanie, czytanie i jeszcze raz czytanie :)


Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia moich nowych nabytków 
 Lewa strona:
  1. Zaklinacz czasu Mitch Albom - wyd. Znak - książka, której jestem bardzo ciekawa. Mam nadzieję, że poprawi moje patrzenie na tą tematykę ;)
  2. Wielki Gatsby Francis Scott Fitzgerald -  w przepięknej oprawie, w której się od razu zakochałam.
  3. Tajemnica Diabelskiego Kręgu Anna Kantoch - Kupiona w Matrasie z 30% obniżką ;) 
  4. Gdzie indziej Gabrielle Zevin - miałam na nią ochotę od dłuższego czasu ! Kupiona w Tesco za 6,99.
  5. Player One Ernest Cline - j.w za 9,99 :)
  6. Zawsze piękne. Życie, śmierć i nadzieja w slumsach Bombaju Katherine Boo - kupiona za symboliczną złotówkę w akcji "Książka za 1zł"
  7. Poradnik Pozytywnego Myślenia Matthew Quick - wyd. Znak
  8. Nigdy przenigdy Sara Shepard - 2 część Gry w kłamstwa - j.w.
  9. Kobieta, która spadła z nieba Simon Mawer - wyd. Znak - jestem przeciekawa tej pozycji !!
  10. Cyrk nocy Erin Morgenstern - pozycja, która spędzała mi sen z powiek, aby ją mieć ! I w końcu się udało ! Z potratu tablica.pl za 15 zł.
  11. Dziewczyny atomowe Denise Kiernan - wyd. Znak - to taka moja kolekcja z tematyki II WŚ ;)
  12. Armia Izaaka Walka i opór polskich Żydów Matthew Brzezinski - j.w.

    Prawa strona
  13. Hobbit  John Ronald Reuel Tolkien - kupiona w Matrasie za 10 zł ;) 
  14. Koniec Pana Y Scarlett Thomas - kupiona za 10 zł w Empiku
  15. Przed egzekucją Elizabeth L. Silver - wyprzedaż w Empiku
  16. Anna i pocałunek w Paryżu Stephanie Perkins - kupiona w Tesco za 6,99 ;)
  17. Enklawa Ann Aguirre - j.w.
  18. Król Kruków Maggie Stiefvater - wyprzedaż w Empiku
  19. Geneza Jessica Khoury - j.w.
  20. Lśnienie Stephen King - kupiona trochę z przymusu, bo mój chłopak kupił mi drugą część :D
  21. Doktor Sen Stephen King - prezent od lubego ;)
  22. Niewidzialny most Julie Orringer - wyprzedaż w Empiku.
No i dwa nabytki z biblioteki ;)
  1. Szukając Alaski John Green - zaczęłam czytać, ale nie mogłam się wciągnąć, więc zostawiłam na później
  2. Przędza Gennifer Albin


Polecacie coś do przeczytania w pierwszej kolejności ? A może coś odradzacie? 
Pozdrawiam 
Sylu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz