środa, 5 lutego 2014

Czekam na polskie wydanie - Serie

Witam ! W dzisiejszej notce postanowiłam przedstawić zagraniczne pozycje, na które czekam, aż zostaną wydane w języku polskim. Mam delikatną obsesję na tym punkcie. Mój kanał na YT jest pełen subskrypcji dotyczących zagranicznych booktuberów. Za granicą bardziej popularne jest nakręcanie filmików niż prowadzenie blogów z recenzjami. Polecam, Wam oglądanie tych kanałów, niektórzy ludzie są na prawdę przezabawni, a kolejnym plusem jest osłuchanie się z językiem angielskim ! Świetna sprawa !


Poniżej przedstawiam listę moich ulubionych booktuberów:
  1. Kassidy Voinche
  2. Little Book Owl
  3. Inthebookcorner
  4. Ariel Bissett
  5. polandbananasBOOKS
  6. Tashapolis
  7. Bookables
  8. Katytastic
  9. Amateur Bookworm
  10. PeruseProject
I przyznaje się z ręką na sercu ! Wpadłam w obsesję ! Moja lista książek, na które czekam powiększa się z dnia na dzień o dodatkowe egzemplarze. Między innymi przez tych ludzi :D Dziś zajmę się seriami o których po cichu marzę :)

The Darkest Minds



Incarnate -

Pivot Point -

2 komentarze:

  1. The darkest minds też mnie nęci.. Czekam aż będzie wydane w Polsce. Tyle dobrego słyszałam, booktube aż huczy. :)
    lubie oglądać polandbananas - jest bardzo charyzmatyczna ;)

    P.S.: odałam Cie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra wiadomość jest taka, że pierwsza część wychodzi już 2 kwietnia
    Więcej info tutaj: http://paranormalbooks.pl/2014/02/07/zapowiedz-mroczne-umysly-alexandra-bracken/

    Pozdrawiam i dziękuję za dodanie ;)

    OdpowiedzUsuń