piątek, 27 grudnia 2013

Stosik grudniowy



Ten miesiąc to jakieś szaleństwo! W poprzednim stosiku zachwycałam się, że na moje półki trafiło AŻ 7 nowych tytułów. to ten muszę chyba nazwać stosiskiem. 






Od lewej
  1. "Gra w kłamstwa" S. Shepard ze - strony znak.com.pl
  2. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" M. Qick - j.w.
  3. "Pan Potwór" D. Wells - j.w.
  4. "Nie jestem seryjnym mordercą" D. Wells - j.w.
  5. "Dziedzictwo" C.J Daugherty  - j.w.
  6. "Wybrani" C.J Daugherty - j.w.
  7. "Osobliwy dim pani Peregrine" R. Riggs - prezent urodzinowy

    Prawa strona
  8. "Łza" L. Kate - prezent urodzinowy
  9. "Kiedy byłeś mój" R. Serle - j.w
  10. "Fałszywy książę" J.A Nielsen - j.w
  11. "Miłość alchemika" A. Williams - zakupione na wyprzedaży na stronie www.fabryka.pl/
  12. "Nieziemska" C. Hand - j.w
  13. "Anielska" C. Hand - j.w
  14. "Przywrócona" A. Hocking - j.w
  15. "Jesteś cudem" R. Brett - prezent urodzinowy

Od lewej
15. "Klinika śmierci" H.Coben - prezent urodzinowy
16. "Zieleń szmaragdu" K. Gier - z biblioteki
17. "Wołanie kukułki" R. Galbraith - prezent gwiazdkowy

od prawej
18. Władca Pierścieni Tom 1 - Drużyna Pierścienia J.R.R. Tolkien
19. Władca Pierścieni Tom 1 - Dwie wieże J.R.R. Tolkien
20. Władca Pierścieni Tom 1 - Powrót Króla J.R.R. Tolkien

Trylogie z ilustracjami w twardej oprawie kupiłam w bardzo okazyjnej cenie za 49,90 w Tesco ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz