niedziela, 1 grudnia 2013

Podsumowanie listopada

Niewiarygodne, że mamy już 1 dzień grudnia ;) Nie mogę narzekać na listopad. Początki były jeszcze bardzo ciepłe, co prawda później pogoda się pogorszyła i nadszedł czas na wyciągnięcie zimowej kurtki z szafy. Kilka dni temu śnieg sparaliżował kierowców ale tylko na dwa dni ;) Dobrze, że nie na dłużej bo zgodnie z moim postanowieniem powinnam lecieć po buty zimowe. Dlaczego wszyscy mają buty a ja nie ;( Co roku ten sam problem ! Już postanowiłam w tym roku kupić trapery, ale z tym też ciężko mi idzie.


Podsumowując listopad był on raczej miesiącem odpoczynku. Nie przemęczyłam się zbytnio na uczelni. Dopiero ostatni tydzień dał mi w kość i już wiem, że grudzień nie będzie łatwym miesiącem. Listopad był miesiącem zakupów ! Ewidentnie nadszarpnęłam swój budżet. 

Zaczynając od książek. 






Na mojej półce zagościło AŻ! 7 nowych tytułów !

  1. Mechaniczny anioł C.Clare
  2. Mechaniczny książę C.Clare
  3. Mechaniczna księżniczka C.Clare
  4. Więzień labiryntu J. Dashner
  5. Czas żniw S. Shannon
  6. Ogień ,


  1. Showalter - wylosowane z magicznych karteczek, gdyż sama nie potrafię się zdecydować ;)
Co do filmów sprawa przedstawia się trochę lepiej :D
  1. Forrest Gump - 8/10
  2. Czarny Czwartek. Janek Wiśniewski padł - 7/10
  3. Atramentowe serce - 8/10 
  4. Podróż do wnętrza Ziemi - 7/10
  5. Uniwersytet Potworny - 7/10
  6. Millerowie - 6/10
  7. Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia - 11/10 :D Ten film po prostu rozwalił system :D
  8. Ja cię kocham, a ty z nim - 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz