niedziela, 8 grudnia 2013

Day three



Więc dzisiaj ulubiona seria ;)

 
1. Jak pewnie nie ciężko się domyśleć numerem jeden jest i zawsze będzie Seria o Harrym Potterze. Nie będę tu pisała kolejnych pochwalnych hymnów, bo każdy kto czytał kocha tą serie. Powiem tylko, że oddałabym WIELE, żeby zamienić stare okładki na nowe!! Czyż nie są one przepiękne !! Ale znaleźć 350 zł na jeden raz, żeby wymienić kolekcje nie jest takie łatwe ;)

2. Na drugim miejscu plasuje się trylogia Igrzyska Śmierci. Od razu przyznaje się bez bicia - najpierw obejrzałam pierwszą część filmu a dopiero potem oszalałam na punkcie książek. Jestem jedna z tych osób, które uważają, że to chyba pierwsza filmowa adaptacja lepsza od pierwowzoru. Książki na prawdę uwielbiam - pochłonęłam je w jeden weekend, jednak film jest mistrzostwem. 

3. Wiele z serii są jeszcze przeze mnie niedokończone lub co gorsza nawet nie zaczęte dlatego na trzecim miejscu umieszczam Atramentową Trylogie. Przeczytałam ją już parę ładnych lat temu, ale wykreowany w niej świat po prostu mnie oczarował. Piękna historia, cudownie napisana. Jestem pewna, że kiedyś jeszcze do niej wrócę!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz