niedziela, 30 marca 2014

Stosik styczeń - marzec

A tak dobrze mi szło !! W ciągu tych trzech miesięcy kupiłam tylko 4 książki ! A podem nadszedł ostatni tydzień i promocja w Empiku 3 książki w cenie 2 i wszystko potoczyło się jak lawina ! Więc nie przedłużając zapraszam Was na stosik lamiący wszelkie zasady niekupowania książek :D


Tak oto prezentuje się moje stosiszce <3 czyż nie jest piękne i cudowne ?
Jak tylko je widzę od razu wszystkie wyrzuty sumienia idą daleko w kąt ;)







Stosik po lewej
  1. Badacz potworów
  2. Biała jak mleko, czerwona jak krew
  3. Silos -
  4. Spóźnione wyznania -
  5. Zimowa opowieść -
  6. Harry Potter. Filozoficzny czarodziej -
  7. Złodziejka książek
  8. Wróżbiarze
  9. Zagrożeni
  10. Urodzona o północy
  11. Rywalki -
  12. Poza czasem -
  13. Król uciekinier
  14. Jej wszystkie życia

  1. Wichrowe wzgórza -
  2. Duma i uprzedzenie
  3. Serce w chmurach
  4. BZRK


7 komentarzy:

  1. To już nie stos, to góra książek, zaszalałaś muszę przyznać. A jakie to wydanie Wichrowych wzgórz? Nie widziałam takiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ;) Jak ustawiłam to razem to okazał się wielki ;) jak widać nie działa zbyt dobrze na mnie zakaz kupowania książek :D

      A co do Wichrowych Wzgórz to jest to wydanie wydawnictwa Bellona i bardzo mi się one podobają. Są w przepięknej twardej oprawie i staram się dorwać większość wydanych w tym wydaniu klasyków. Głównie znajduje je na stronie aros.pl i w Taniej książce u mnie w mieście ;)

      Usuń
  2. ochh! ależ poszalałaś :)
    tyle pięknych tytułów, też Złodziejka książek interesuje mnie bardzie w tej starej wersji okładkowej i w twardej oprawie - wydaje mi się, że to taka pozycja, której się należy twarda oprawa :)
    zazdroszczę zimowej opowieści, rywalek i jej wszystkich żyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi odrobinę szkoda, że nie było, ale brałam co dawali jak to się mówi :D

      Usuń
  3. Przewspaniały stos :)
    "Rywalki" są nieziemskie, tak samo jak "Złodziejka książek", która wyciska łzy z oczu. "Zagrożonych" i "Urodzoną o północy" bardzo, ale to bardzo chciałabym przeczytać. Nie mogę też zapomnieć o "Zimowej opowieści", "Jej wszystkich życiach" oraz "Poza czasem". Nie pogardziłabym też "Królem uciekinierem", choć pierw wypadałoby się wziąć za pierwszy tom.
    Same cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złodziejkę książek czytałam w gimnazjum bodajże dlatego z chęcią do niej wrócę. Z tego stosiku wszystkie mam do przeczytania ;)

      Usuń
  4. O matko i córko jakie perełki !!!! nawet nie potrafię wymienić co najbardziej naj :)

    OdpowiedzUsuń