piątek, 28 marca 2014

Dzień 4 - 10

Dziś zapraszam Was na zestawienie siedmiu kolejnych dni wyzwania 30 - day book challenge. Postanowiłam zebrać więcej dni w jednym poście, przede wszystkim dlatego, że nie na wszystkie tematy ma wiele do powiedzenia. Zaczynajmy !

Day 04 -  Ulubiona książka z ulubionej serii














Z racji, iż wybrałam dwie (właściwie to trzy) ulubione serie musiałam wybrać ulubieńca z każdej z nich ;). Kocham Zakon Feniksa - jest to przede wszystkim najdłuższą częścią serii. Ten gigant ma w sobie wielką ilość wydarzeń i zwrotów akcji. Do tego polubiłam w niej bardzo czarny charakter - Snape'a. Co do Igrzysk śmierci jest ewidentnie najlepszą książką całej serii. Pozostałe niestety nie dotrzymują jej ani tempa ani genialnego pomysłu.

Day 05 - Książka, która powoduje, że jesteś szczęśliwa

Tam, gdzie śpiewają drzewa - oh jak ja się cieszę, że ta książka trafiła w moje ręce. Przepiękna, baśniowa historia, która przypomniała mi odrobinę dzieciństwa. Można było się rozmarzyć przy jej czytaniu. Zdecydowanie spowodowała, ze byłam bardzo szczęśliwa podczas jej czytania jak i po. Polecam serdecznie !

Day 06 - Książka, która powoduje, że jesteś smutna
Kiedy przyszło do tej pozycji, nie miałam szczególnych problemów z wyborem pozycji, w końcu nic nie powoduje prawdziwych emocji jak prawdziwa historia. Historia światowej sławy modelki, która jako mała dziewczynka została obrzezana. Jest to okrutny rytuał, wciąż popularny pośród afrykańskich plemion. Na podstawie książki powstał równie wzruszający film. 

Day 07 - Książka, która spowodowała u Ciebie śmiech
Jakoś nie przepadam za książkami komediowymi, dlatego tylko ta przyszła mi do głowy ;) Zabawne perypetie nastolatki, na którą pewnego poranka spada obowiązek bycia księżniczką ;) Czytałam jeszcze w gimnazjum, więc niewiele z tego pamiętam, ale książki były napisane w formie pamiętników i bardzo mi się podobały :)

Day 08 - Najbardziej przeceniana książka
Ja powiem tylko tyle - nie rozumiem jak można się zachwycać tą książką. Ja jej nawet nie skończyłam - zwyczajnie nie byłam w stanie. Nie wiem jak się rozwinęła historia, ale skutecznie odstraszają mnie od niej ludzio - zwierzęta.

Day 09 - Książka, którą myślałeś, że znienawidzisz, ale w końcu ja pokochałaś
Wiadomo myślenie nastolatka - lektura - jak można to polubić ? Skończyło się siedzeniem z lekturą w ręku z własnej woli i ronieniem łez na samym końcu. Przepiękna, ale i smutna, tragiczna historia młodzieży uprzykrzającej życie niemieckiemu okupantowi w Warszawie.

Day 10 - Książka, która przypomina Ci o domu
Tutaj niestety uniknę odpowiedzi, gdyż wszystkie książki czytam w domu, rzadko zdarza mi się czytać w innych miejscach. Nie mam żadnej konkretnej pozycji, która by mi przychodziła do głowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz