piątek, 9 maja 2014

Kwietniowe zdobycze ;)

Taaak wiem ! Mamy już 9 maja a ja dopiero wrzucam stosik ;) Wybaczcie ! Zaczął się ten okres kiedy mam jeden miesiąc do obrony a mój licencjat nadal nie jest napisany ;) Co prawda został mi jeszcze tylko jeden rozdział, ale już się stresuje, że nie zdążę. Czytam malutko, udostępniam jeszcze mniej. Czekam tylko na wakacje ! Zastanawiam się od dłuższego czasu, czy w wakacje zagłębiać się w tradycyjne cokolwiek co wpadnie mi ręce, czy wykorzystać ten czas do maratonowania paru opaśnych serii, które czekają na półce jak np. Trylogia Millenium, Władca Pierścieni czy 4 pierwsze części Gry o tron ;) 
Zapraszam do zapoznania się z moimi zdobyczami ! Jak zawsze trochę się tego uzbierało !

 
A więc mój stosik prezentuje się następująco :
Na szczęście część z perełek jest prezentami lub są pożyczone z biblioteki ;) Znalazła się tu nawet książka wygrana w konkursie ;) Pierwszy raz mi się udało ;)

  1. L. Bardugo - Cień i kość - wychaczona w bibliotece, zaczęłam czytać, ale jeszcze się nie wkręciłam w ten świat ;)
  2. J. D. Salinder - Buszujący w zbożu - j.w. - związana z moim postanowieniem czytania książek z listy 100 BBC
  3. S. Ee - Angelfall - j.w. - przeczytana, więc możecie się spodziewać niedługo recenzji ;)
  4. S.J. Watson - Zanim zasnę - j.w





7 komentarzy:

  1. Polecam "W otchłani" i oczywiście Grę o tron. :) Też mam ten wakacyjny dylemat i chyba postaram się znaleźć jakiś złoty środek, bo jest sporo grubych książek, które chciałabym przeczytać, a wiadomo, w roku szkolnym trudno znaleźć na nie czas. :) Trzymam kciuki, żebyś zdążyła z napisaniem pracy i życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i chyba W otchłani będzie kolejną książką po którą sięgnę bo widzee same dobre opinie :-)

      Usuń
  2. "Angelfall" jest według mnie przecudowna. "W otchłani" nie czytałam, ale "Mroczne umysły" zachwyciły mnie. "Krwawy szlak" ma na półce, więc chcę się za nią niedługo zabrać. Bardzo chętnie przeczytałabym "Grę o tron" :)
    Czekam na recenzję i życzę skutecznej obrony licencjatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - Angelfall też wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie :-) mnie Krwawy szlak bardzo ciekawi, ale brak zaznaczonych dialogów trochę odstrasza :-) nigdy jeszcze nie czytałam takiej pozycji, więc troche się boję, że będzie sie ciężko odnaleźć :-)

      Usuń
  3. Zazdroszczę "W otchłani" - mnie również interesuje :) No i niesamowita kolekcja Gry o tron - od razu 4 tomy! łał :)
    Miłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo się cieszer ze już ją mam! Zawsze kusiła mnie w księgarniach i zawsze znalazło się coś bardziej godnego uwagi, ale może to i dobrze, bo wyszła juz cała trylogia i nie będę musiała czekać na kolejne części jeśli mi się spodoba :-)

      Usuń